Mood Raya

October 04, 2007

Sudah mula terasa malas. Kerja masih banyak, tapi sudah mula sambil lewa.

Mood raya?

Ntah la. Takleh nak kata jugak. Takde la rasa sakan sangat nak beraya. Rumah pun tak kemas apa lagi nih. Lalang kat tepi rumah tu, dah cukup tinggi + tebal. Rasanya kalau sorokkan gajah dalam 20 ekor pun takde masalah tuh. Kui!

Langsir tak bertukar kot. Gunakan jek yang tengah pakai nih. Baru jek berganti tak sampai 2 bulan. Eheheheh! Kuih muih semua dah order. Minggu depan sampai lah kot. Baju anak-anak dah settle. Baju aku ngan Syah, takde la beria sangat. First time baju melayu aku beli. Sebelum ni semua bertempah.

Itu je lah. Preparation takde beria sangat. Terawikh pun banyak lobang, lagi mau sakan nak beraya. Kui!


Photoshop
Semalam baru install Photoshop kat pc di opis. Memula tadi nak buat kerja yang related ngan kerja opis lah. Tapi bosan plak. Eheh! Terus tukar mood kerja ke mood takde kerja. Intai-intai balik gambar anak-anak, torus buat kad raya.

Terimalah hasilnya. Kui!



Muhammad Haris




Nur Hanim




Nur Hanis



Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga!

You Might Also Like

0 comments

Press

press