Selamat Hari Jadi, Nur Hanim!

March 01, 2009

Selamat Ulang Tahun ke empat, sayang!

Tak ada yang special tahun nih, macam biasa kita celebrate 5 beranak. Takde majlis. Tak pe lah, asalkan umi ngan abah ingat, kan kakak? Tapi kebetulan kali ni kita ada kat Genting Highland, ikut umi pegi seminar. So, kira cam celebrate jugak lah tu. :)




Gambar Hanim dari 1 hari sampai 4 tahun

Pejam celik. Kejap je dah 4 tahun. Kejap jugak Hanim dah membesar. Dah sekolah dah pun (pra-tadika).

Abah doakan yang terbaik untuk Nur Hanim. Semoga masa depan yang barakah terbuka untuk Hanim. Untuk anak2 abah yang lain jugak.

You Might Also Like

1 comments

Press

press