Rumahku Sorgaku

March 24, 2010


Ni dah masuk penghujung bulan yang ketiga. Aku sekeluarga masih lagi "menumpang" kat rumah mak abah aku. Gara-gara major renovation kat rumah kami sekarang, terpaksalah kami duduk kat rumah mak sampai umah kami siap.

Ada seronok, ada x seronoknya. Duduk rumah mak, boleh lepas rindu makan masakan mak. Eheh! Bukan pasal masakan Syah x sedap, tapi mmg dah lumrah lah kot, anak mana yang x suka masakan mak sendiri.

Badan pun dah makin mengembang dah nih.

Tapi apa pun, rumah sendiri jugak yg best. Anak-anak pun dah berulang kali tanya bila rumah nak siap.

Entahlah.

You Might Also Like

0 comments

Press

press