Aidiladha 2010

March 31, 2011

Ahahaha! Dah berapa bulan dah terlepas. Bila usha-usha balik koleksi gambar, baru teringat ada bergambar masa hari raya haji tuh. Kat taman lak tuh. Konon-konon urban la sangat. Eheheheh!

Panca Sitara
Abang Haris macho
Kakak Hanim yang girly
Adik Hanis yang chumel

Memang dah lama sebenarnya mengidam nak bergambar dengan pakaian tradisional kat luar. Asik-asik kalau bergambar dengan baju melayu/kurung, sama ada masa raya, kenduri kahwin atau majlis jamuan. Dapat peluang macam ni, syok jugak. Walaupun tak lah sakan bergambar, tapi untuk stock lepas kempunan tu boleh lah.

Macam biasa, gambar aku takde. Hmm.. kena ajar Haris betul-betul nih. Kena tolong abah dia.

Apa pun, aku paling suka dengan gambar nih. :)

You Might Also Like

0 comments

Press

press