Lari lagi laju

July 18, 2011

Hari Sukan
Semalam, beli kasut sekolah abang yang baru. Kasut-kasut yang ada dah berlubang sana sini. Dah sempit pun ye jugak.

hari ni, abang pegi sekolah dengan kasut baru.

Petang tadi, bila abah dah balik kerja, abang cakap kat abah pasal kasut abang.

"Abah. Abah nak tau tak, kat sekolah tadi kan abang pakai kasut baru. Abang lari lagi laju bah, abang kalahkan Syabil masa lumba!"

Haih. Pakai kasut baru, terus lari laju. Abang, abang.

You Might Also Like

3 comments

  1. bila nk buat posting ari sukan tadika amal..
    lagi satu apesal graf misi pinggang ramping tak berubah? menten jek...:D..ngeeeeee...

    ReplyDelete
  2. Semangat kasut baru memang macam tu.
    Micheal Jordan pakai kasut baru utk setiap game.

    eh.. camana aku boleh sesat kat page ni...
    Tadi nak gi kedai beli kicap.

    ReplyDelete
  3. amboi puan kamilah.. eksen nooo...

    tuan faris, petai sedap makan masak sambal.. masak ngan kicap tak sedap.. ehehehe!

    ReplyDelete

Press

press