Jering

June 11, 2012

Kelmarin, masa tengah pilih-pilih barang kat supermarket, ternampaklah jering dalam bakul. Saja aku nak test anak, yang terdekat dengan aku masa tu kakak Hanim. Terus tanya kat dia.

"Kakak. Tau tak ni apa?"

"Tau. Jering."

Ceh! Abah dia pun satu. Dah sah-sah situ ada tag tulis nama jering tuh. Abah tak puas hati.

"Tau tak jering tu apa?"

"Buah cengkerang hitam!".

Kakak terus ke depan kejar umi. Abah dia terkebil-kebil dengar jawapan anak bertuah yang sorang ni.

Sumber gambar; http://bukankerananama.blogspot.com/2011/07/berita-makan-jering-berlebihan-boleh.html

You Might Also Like

0 comments

Press

press