Kekecohan perihal vape di Malaysia

November 07, 2015

Kecohnya.

Pengevape (entah ada ke tidak perkataan ni) minta hak mereka dipertahankan.

Ikut korang lah.

Tapi sebenarnya, yang korang beria sangat kecoh sana-sini, kau lawan menteri ke lawan fatwa?

Opss!

Tapi aku pun nak join lah. Alang-alang nak bikin kecoh.

Mohon hak aku dan keluarga dapat berrekreasi di taman yang menghijau, makan di kedai, berurusan di jamban awam dan lain-lain, tanpa perlu menghidu bau asap rokok dan vape yang bus*k tu.

Siapa nak tolong anjurkan kat menteri ni?


You Might Also Like

0 comments

Press

press