www.belitungisland.com

Kami memilih www.belitungisland.com sebagai "travel agent" kami ke Pulau Belitung bukan atas rekomandasi siapa-siapa. Tak keterlaluan kalau dikatakan Pulau Belitung ini "aneh" bagi kalangan rakyat Malaysia. Untuk pelancongan di Indonesia ini tempat-tempat seperti Bali, Bandung, Jakarta, Padang atau Medan sudah menjadi terlalu biasa. Tidak dengan Belitung! Tidak banyak maklumat berkaitan Pulau Belitong di Malaysia.

Carian di internet banyak membawa kami ke website ini. belitungIsland.COM merupakan pelopor industri pelancongan ke pulau eksotik ini. Testimonial yang kami baca juga agak meyakinkan, jesteru kami mengambil keputusan untuk mengambil pakej yang disediakan.

Ini adalah antara makluman yang diperoleh bila berkomunikasi dengan pihak belitungIsland.COM menggunakan Yahoo Messenger.

Makanan halal. Itu penting!

Cara pembayaran

Support
Penerangan daripada pihak belitungisland.com agak mudah dan ringkas. Boleh berkomunikasi menggunakan Bahasa Inggeris. Sekiranya mahu berbahasa Malaysia, gunakan bahasa rasmi. Bahasa Malaysia rasmi dan Bahasa Indonesia tidak banyak perbezaan.





Reactions

Post a Comment

0 Comments